علت نصب آینه در آسانسور
نوشته شده توسط : الفباوب

درب آسانسور را كه باز می كنید اولین چیزی كه می بینید و خوشحال هم می شوید آینه است ولی حالا می خواهیم بدانیم چرا در آسانسورها آینه نصب می كنند؟ با مرکز خدمات آسانسور مانا همراه باشید.

علت نصب آینه در آسانسور چیست؟

امروزه در هر شهر بزرگی، بناهای بلند و چندطبقه ای وجود دارد كه بدون آسانسور، استفاده از آن ها محال به نظر می آید. ولی آيا تا به حال خیال كرده اید كه وجود آینه در آسانسور برای چیست؟ جواب اين سؤال احتمالا شما را غافلگیر خواهد كرد.

كابین بزرگتر دیده می شود

یک علت نصب آینه در آسانسور این است که وجود آینه در آسانسور به اطراف بعد و جلوه بیشتری می دهد. مسافران با سوار شدن به آسانسور ناخودآگاه حس می كنند در فضای بزرگتری قرار دارند.

علت علمی نصب آینه بر دیوار روبروی كابین آسانسور چیست

یكی از علمی ترین علت نصب آینه در آسانسور هشداری است به مسافر آسانسور، كه قبل از اينكه قدم به داخل كابین آسانسور بگذارد، خود را در آینه دیده و مطمئن شود كه كابین آسانسور در آن طبقه وجود دارد. چون بعضی از تعمیركاران يا سرویس كاران آسانسور اقدام به غیر فعال كردن سیستم ایمنی كنتاكت های مسیر درب آسانسور می کنند، در مسیر كنتاكت های ایمنی پل قرار می دهند، در اين شرایط اگر فراموش كنند اين پل را بعد از پايان كار بردارند سیستم ایمنی مدار درب آسانسور غیر فعال می ماند ............

 

ادامه مطلب: علت نصب آینه در آسانسور





:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: